Zyrtec ilacı hamile iken kullanan var mı? 3-4 gündür tüm vücudum dışarı attı ve kaşınıyor. Doktorum o ilacı ve bir tane krem yazdı. 2 tahlil yaptı sonuçlar çıkana kadar kullanmam söyledi ama hapı ne olur ne olmaz diye pek kullanmak istemiyorum. Eğer sonuçlar temiz gelmez ise sezeryan ile doğumum gerçekleşecek. Bu arada 37+2 haftalığım.