Ben gebelikten öncede hep kabızlık sorunu yaşayan biriydim. Gebe kaldıktan sonra allah tarafından galiba düzene bindi:) ya da iki şeye bağlıyorum şimdiye kadar sabahları aç karnına bir bardak greyfurt suyu içtim ( dr ma danışarak) artık greyfurt pek kalmadı mevsimden dolayı şimdide aç karnına sabah yarım limonu suya sıkıp içiyorum. Bunları içtikten sonra kahvaltımı yapıyorum kahvaltıda da kepekli yada tahıllı ekmek tüketiyorum. Bunlarından faydası olduğunu okumuştum. Belki yardımcı olur.