Aslalby Kızlar benim dün nst de sancım çıktı çatı muayenesinde 2 cm açılmam varmış yarın tekrar gel dedi doktorum Bugün sabah sümüksü balgam gibi peçeteyle silince 3-4 sefer geldi peçeteye jöle gibi ama rengi balgam gibi nişan mı sizce ? Doğumum olur mu 🤔🤔
MerveK1r Aslalby canım bende d’un oldum catı muayenesi 1 parmak acıklı var dedi bana da bir gun boyunca kahverengi leke gelebilir normal dedi. Bende de geldi ikindiden sonra bidaha gelmedi. Ama sabahtan beri belim agrıyor.
MerveK1r Aslalby doktor lekelenme olması normal dedi nişan değil sanırım canım 😊 ama bel agrım da geçmiyor ya agrıyacagından yada Bi bakmıssım dpgurmusum 😁😁
Serife117 Benden yesilimsi afedersin balgam gibi kanli akinti gelmisti baya yogundu nezaman dogum yaparsin bilemem ama nisan icin yardimci olur diye yazdim
Babymommm Aslalby gözünüz Aydın olsun benimde 3 gün önce yeşile yakın sarı renkte balgam gibi birşey geldi baya yoğun ve çok nişan mı bilemedim ondan sonra sancılarım oluyor sizinde öyle mi oldu burda bazıları enfeksiyon dediler ama daha sonra gelmedi öyle birşey bir kere geldi
Aslalby Zynbnur ben paylaşırsam buradaki hamileleri korkutmak istemem çnkğ normal doğum oldu ama çok kötü oldu benim için normal isteyenleri etkilemek istemiyorum