koseoglu-elif33 Kızlar biri bana guatr varsa normal doğum yaptırmaz doktor dedi sizce doğrumu Guatr hastası normal doğum yapamıyor mu
minik10eller koseoglu-elif33 sadece kanınızda mı yüksek çıkıyor yoksa boğazlarda nodüller mi var? Ben de tiroid için ilaç kullanıyorum ama nodül yok hiç böyle bir şey söylemedi doktor bana. 25 haftalığım.
Betim koseoglu-elif33 guatr dediğiniz troit ise eğer hiç alakası yok.. kronik troit hastasıyım doktorum gebeliğin başından Beri normal doğumu destekliyor
Mircet koseoglu-elif33 benimde tiroid hormonlarım yüksek ve ilaç kullanıyorum bana da hep normal doğum diyor
htc-92 Ne alaka yaa öyle kulaktan dolma şeylere inanmayın hangi densiz söylemiş onu? Benim tiroid bezlerim alındı ömür boyu ilaç kullanıyorum ve doktorum normal Doğuma engel demiyor büyük ihtimal Doğum normal olacak.