Kızlar herkese merhaba. 35 haftalık gebeyim. Hamileliğimin ilk zamanlarında tuzlu yiyordum ama bayadır yemiyorum artık özellikle sol ayağım sürekli ödem yapıyor birde dizimden aşağı arka taraf belki size de oluyordur kramp girecekmiş gibi bir ağrı sızı sanki içinden damar çekiliyor gibi hissediyorum aranızda böyle olan ve bana yardımcı olabilecek var mı ? Uzatsam da otursam da yok o agrı hic br zaman geçmiyor. Dün kontrolüm vardı doktoruma sordum tuzlu da yemiyorum ama ayagım hep şişiyor ve yine sol bacagımın arka tarafı çok ağrıyor diye tuzlu yemiyorsan o tarafa doğru çok yatıyosundur diyor öyle de yapmıyorum aslında 😔 Ne yapacağımı bilemiyorum