Momyy91 Oturup kalkarken dikişlerim çok ağrıyor ve açılıyormuş gibime geliyor. Sizinde öylemiydi ve ne zaman iyileşti
Ummeer Momyy91 canım 20 gün olmadan geçmiyor 26 gün önce doğum yaptım ancak agrılar geçti ilk başta geçmeyecek gibi geliyor insana zor oluyor baya bir hele ilk 10 gün daha dikişlerim tamamen düşmedi bile biraz uzun süreç sabırlı olmak gerekiyor
Demetdemircioglu Momyy91 bugun dogum yaptim ilkinde basur yastigiyla otururdum acimasin diye,bu dogumumda ebem bacak bacak ustune at hep cabuk kaynasin dedi
Neslihankk Momyy91 hakiki zeytinyağı sür pamuk yardımıyla kuzum hemen iyileşir benim zeytinyağı sayesinde iyilesmisti dikislerim
Ayseyucel33 Ay, ben doğum yapmadım ama dikişler çok merak, ediyorum ya nasıl olacak diye bende bekliyim burda😔 canım batikon kullan diyorlar kurut diyorlar birde eğer yeniysen henüz oturma diyorlar
Momyy91 TAkilicci yan oturuyorum emzirirken ayakta emziriyordum ama ayakta durunca sanki geriliyor gibi hissediyorum 4 gün oldu doğum yapalı
Momyy91 Ummeer teşekkür ederim sağolun. Bende zorlanıyorum oturup kalkarken merak ediyorum ne zaman iyileşir diye her tuvaletten sonra batikon sürüyorum kuru tutmaya çalışıyorum bir de arasına ince peçete koyuyorum ki kanama olursa kuru kalsın diye
Mihrimah41 Momyy91 canım heralde çok taze doğumun. Korkma iki haftaya tamamen toparlanmış olursun. Temiz kuru ve baticonlu tut.
Sedada- Momyy91 Canım benim öncelikle çok geçmiş olsun ilk doğumumda dikişlerim fazlaydı emzirme eğitimi aldığım kadın bana dikişlerim hakkında da bilgi vermişti günlük belden aşağı mı duru suyla yıkayıp fön makinasının soğuk ayarıyla uzaktan tutarak kurutuyordum hiç enfeksiyon kapmadım çok işime yaradı tavsiye ederim
Momyy91 Sedada- ben hastaneden geldiğim de duş aldım ama sanki iyi gelmedi bilmiyorum bende hep batikon ile temizlik yapıyorum sürekli temiz tutuyorum. Peki sizin dikişleriniz kendiliğinden düşen dikiş mi benim ki onlardan ve gerçekten zorlanıyorum ilk günler daha rahattım gittikçe agrıyor 5 gün oldu
Momyy91 N6gksl hiç korkma Allah yardım ediyor 😊 Eğer ben yapabildiysem normal doğum herkes yapar hastanede de bunu söyleyip durdum yatışım yapılınca biraz korktum aklıma gelmedi değil sezaryan ama dedim ben yapabilirsem herkes yapar. Sadece zor ve acı duyulan sancı oluyor sancı da adet sancısının daha ağırı 30 saniye geliyor seni biraz kıvrandıyor ama 1 dakka rahatsın öyle ara ara gelip gidiyor ve ben kendi sancımla doğurmadım suni sancı daha zor onunla doğurdum benim açıklığım vardı ama kendi sancım gelmedi oyüzden suni sancı aldım. Ama yine içinden ne geliyorsa öyle yap şuan tek sıkıntım dikişlerimin ağrıması ama yinede yürüyebiliyorum bebekle ilgileniyorum sadece oturup kalkarken zor okadar. Allah yardımcın olsun 🙏🏻
N6gksl Momyy91 yaaa cnm bnm bebişin adına ne koydunuz valla analı babalı büyütsün çok içimi rahatlattın mutlu ettin Allah’da seni hep mutlu etsin inşalla🙏