Bittercikolataa yumurta peynir domates muz çerez et ve etli olan her şey tavuk.. neler neler daha aklıma gelmeyen.. hiç birini yiyemezdim ilk 4 ay. Istifra etmekten boğazım tahriş olmuştu. Kanla karışık geliyordu artık çıkarttıklarım. Lavaboya dahi yetişemezdim. Halılarım mı batmadı, duvara mı kusmadım.. kaç kere telefonlarımın bölündüğünü bilirim lavaboya koşarken. Eşim tepki bile vermiyordu artık, istifra etmek bi hayatımın olağanı olmuştu.😅 neler neler daha..😅 korkuyordum bebek besinsiz kalacak vicdan azabı çok çekiyordum. 30. Haftama girmek üzereyim şimdi. Gelişimi de kilosu da normal gayet. Sen sıkıntı yapma. Küçücük o zaten. Alacağını alıyor ihtiyacını karşılıyor o sendekilerle. Umarım geçer tez zamanda😊