JaneAusten Mhtpctn Son iki yıldır doğan her 10 kız çocuğundan 7sinin aldı Lina sanki o kadar denk geliyorum 🤷🏻♀️
Didi6 Mhtpctn Cansın 🥰 Lina ismi bana çok özenti geliyor. 😶 Bu yazıyı da okumanı tavsiye ederim canım https://bebegimeisim.blogspot.com/2020/03/lina-isminin-gercek-anlam-ne-yabanc-bir.html?m=1
Arinna Mhtpctn Herkes lina Mina falan bu tarz. Cansın bence daha hoş geliyor şu 1 yolda sanırım bin tane Lina oldu çevrede.