Nisaakan_35 addie487 39+5 oldum dedikleriniz aynısı bende de oluyor annem sancın varmı diyor o nasıl oluyor anne diyorum 😔 minnoş içerde rahat doktorum pazara kadar süre verdi rahimde açılma yokmuş alttan muayene etmedi ama rahimde açılma yok dedi
addie487 Nisaakan_35 bizde 39+5 olduk cuma gideceğim 40 kontrolüne. Hala sancı yok galiba 🤷🏻♀️ Umarım açılma vardır suniyle bi şekilde doğuralım artık 😅
addie487 Nisaakan_35 benim doktorum 38 de alttan muayene yapmıştı açılma yok demişti. 39 da nst de sancı çıkmayınca açıklığa bakmadı. 40 da bakarız dedi. Cuma günü alttan muayene olacağım canım açılmaya bakacak
Dilekavsar 11223344 40+2 deyim ağrı sancı nişan su hiçbiri yok sanki hamile değilmiş gibide rahatım Ne olacak böyle bilmiyorum 🤷🏻♀️
addie487 Nisaakan_35 erkek. Az önce böyle değişik kasılmalar yaşadım sancı mı diye heveslenip duşa girdim geçti ya gelmiyor sıpa 😁
addie487 Nisaakan_35 ay hepsini denedim bi tık yok. Yarın 9 ay 10 gün olcak inşallah doğrudur ona da razıyım bir hafta daha beklemeyeyim de 😁
addie487 Nisaakan_35 valla canım 39+6 zaten 40 a ne kaldı ki 🤪 yarın muayene olacağım doktorum bekleyeceğiz demişti en son geçen hafta
Nisaakan_35 addie487 banada bekliyeceğiz dedi ama çokta beklemicek gibi en fazla 3 4 gün geçicek galiba
addie487 Nisaakan_35 ya açıkçası bende daha beklemek istemiyorum. Evet sezeryan da istemiyorum ama çok yoruldum artık 😞
addie487 Nisaakan_35 canım bugün kontrolde 1.5 cm açılmam çıktı. Sancım yoktu hiç ama. Pazartesiye kadar kendi sancımla gelmezse pazartesi suni sancı verelim dedi doktorum.
Nisaakan_35 addie487 ne güzel senin adına sevindim ben yarın nts çıkıcam açıklığı alttan muayene edip mi anladı bana hiç alttan muayene yapılmadı
addie487 Nisaakan_35 evet canım alttan muayene etti 1.5 cm olmuş, açıklığın var çok bekletmeyelim 40 dan sonra dedi 😊