Minnakm uzun hikaye ama kısaca 37. Haftaya kadar muayenem ordayda doktorumdan felen memnundum ama son haftalarda sürekli sıkıntı buldular bebeğin kalp atışında hızlı lık var diye alttan mualene etmeyen kalmadı yatırdılar v.s ve ikili taramada burun kemiği ölçümünü yapmamışlar ben bunu detaylıda öğrendim kağıtta yazmıyondu çocuğa down sendrmlu dediler ya daha bi sürü şey hemen kendime bi tane özel buldum 38+5 te sezaryan oldum özelde ne kalbinde sorun vardı nede down sendrmlu 4ay 11 günlük olduk sapasağlam çok şükür down diyip aldırmı demediler yok beslenmede bi damar eksik yok bu ya o kadar çok ki yemnle hatırlamak istemiyorum 🤦🏼♀️