caglanurr Zezeyim bende boyatacaktım ama doktor izin vermiyor içinde kimyasa madde var diye doğumdan sonraya kadar boyatma dedi
Nur8lina Zezeyim boyatilmamasi gerekiyor bence çok önemli birşey değil yani doğumdan sonrada olabilicek bişey
Merii33 Zezeyim ben komple boyatmadım ana saçıma ombre yaptırdım 24. Haftadan sonra. Doktorlar illa boyanması gerekiyorsa doğal boyalarla boyayın diyorlar içindeki kimyasal sizide bebeğinizi de etkiliyor çünkü 🙏
Degisken Doktorların yarısı boyanır diyor yarısı boyanmaz.. ben diplerine değdirmeden boyamayı düşünüyordum ama saçımın doğallığını da bozmak istemiyorum.saç derisine değdirmeden ve solumadan boyanır bence.yine de organik boya alınmalı