Yarenserkan Arkadaşlar normalde hep sari akıntı gelir az önce çok afedersiniz JEL şeklinde açık yeşil akıntı geldi ve 13+1 gunluguz lütfen yardim edin bilgisi olanlar? Şimdiden Allah razi olsun
NeslihanPiaAbac Yarenserkan sarıda yeşilde normal değil.Enfeksiyon mantar göstergesi.Yarın yada pazartesi mutlaka doktora gidin.Geçmiş olsun
Ozlemmmmm Yarenserkan benimd ayni sekilde iki sefer fitil kullandim ama hic fayda gormedim napicam bilmiyorum
Yarenserkan NeslihanPiaAbac Evet canım normalde de enfeksiyonum var benin ilacın yeni bitti tekrar bu iki gündür akıntı ara ara oluyordu ve aksam ustu bu sefer yeşil geldi
NeslihanPiaAbac Yarenserkan yeşil genelde mantar oluyor.Doktorunuzla tekrar irtibata geçin ilaç verecektir.Bıl su içmeyi de ihmal etmwyin.Geçmiş olsun
Aysenurtsr Sari akinti da sorun yok, onemli olan yesil akinti, ya doktorunza gidin yada arayin doktorunuzu. Bugun ben de az miktarda yesil Akinti yasadim, doktorum Hemen krem ve fitil yazdi, ona basladim mantar baslangiciymis. Ihmal etmeyin sizde.
Yarenserkan Kızlar aslında bi kaç gün önce ilacım bitti içinde 3 tane vardı ve migdeme çok dokundu ama kullandım bakalım 1 hafta sonra randevum var umarım ters giden birşeyler olmaz
Aysenurtsr Yarenserkan ihmal etmeyin, doktorunuzu arayin, yesil akinti mantarmis ve onlenmesi gerekiyormus. Dun ben de cok korktum acikcasi, hemen ilac yazdi doktorum. 1 hafta kullanicam gecmezse gidicem.