Mrs40 sana yazdığımdan beri bakıyorum az az ediyor demekki pozisyonu değişti ben az hissediyorum arkasını falan mı döndü acaba bir keresinde öyle bişi demişlerdi sırtını dönerse hareketlerini yavaş hissedersin diye. Hiç hissetmesem zaten soluğu doktorda almıştım. İnşallah iyilerdir