Kızlar bugün tam 29. Haftamızı doldurduk ve aşırı bi kasılmam var arada bir oluyordu böyle (kasılma derken karnımın üst kısmı sert oluyor..) magnezyum ilacımı içtim, soda içtim çok geçmedi hemen geçmez en azından 1 2 gün daha ilacımı içeyim diyorum ama bebeğin hareketleri de azaldı bugün arada bi çok sert bi tekme atıyor ama çok çok nadir.. Daha 2 3 gün önce doktordaydım bebekte bir sıkıntı yok demişti doktor hatta hiç bir sıkıntı yoktu