Ozgebas0661 Biberff evet girdim bende cumartesi günü gayet güzel tabi sen çok bişey anlamıyorsun detaylidan doktor söylüyor agzi yüzü diye benim oğlum gülüyordu tam o sıra denk geldi çok mutlu oldum nazara inanmasam atardım resmini ama bi tedirgin oldum şimdi 😅
Zeynepekr Biberff Evet gördüm her yerini tek tek inceliyor bakıyor ölçüyor çok keyifliydi biraz uzun sürüyor belki ama zaten bebeği görmeye doyamıyor insan 💫
Zeynepekr Naylonbranda özele gidiyorum Hastanenin perinatoloğu var . Güzel geçti elhamdulillah. Allah hepimize sağlıklı afiyetli doğumlar nasip etsin
Cml_e07 Kızlar benim kendi doktorum yaptı ve çok uzun sürmedi organlarına parmaklarına hep baktı ama benim kafam karıştı sizce gitmeli miyim başkasına doktorum hiç sıkkntı yok dddi