Ilayda12345 Merhaba 🤩 2 gündür bebeğimin hareketlerinde yavaşlama azalma hissettim hastaneye gittim kan idrar testlerim iyi çıktı nstye girdim iki kere herşey normal çıktı yaşanyan var mı neden böyle oluyordur acaba
Cigdemveminik Ilayda12345 bazı gebelklerde yer daralmca bebeğin hareketleri azalırmış doktorunz bişey demesimi bunun için
melikepervan Ilayda12345 Ben de 32+3 haftalığım. Aynı durum bende de var. Ama ara sıra dalgalanıyor karnımda bazen de sert bir şekilde geriniyor ya da iktiriyor. Tabii ki eskisi gibi delirmiyor tekmeler falan aşırı yok😂Takmamaya çalışıyorum çünkü genel olarak olabiliyormuş bu. Doktorlar da normal kabul ediyorlar😊
Merdgn Ilayda12345 Normal sanırım bana da yeri daraldığı için dedi 🙄 Daha az hareket ediyor ama etti mi de gümletiyor 🤣
Ilayda12345 Cigdemveminik herşey gayet iyi bir sorun yok dedi böyle devam ederse gel tekrar dedi sizin dediğinizide dedi bazılarında hareketlerde yavaşlama olabiliyormuş sizdede olmuşmuydu
Cigdemveminik Ilayda12345 bende olmadı ama çok duydum 31 den snra hareketi yavaşlaynları birde toruldusanz yada pank yaptrsanzda azalıyor hareketleri
Aylinshn Benimde o haftalardan beri azalma var şimdi 35 haftalık olduk eskisi gibi pek enerjik değil çok kafaya takılıyo maalesef 🙄
Ilayda12345 Aylinshn bende çok taktım doktor çok takma ondanda olur demişti sağlıkla kucağımıza alırız inşallah 💜
Ilayda12345 melikepervan bendede aynısı oynayınca baya oynuyor 😂 takma kafana bencede bende öyle yapmaya çalışıyorum kendimizi boşuna strese sokmayalım bence sağlıkla kucağımıza alırız inşallah 💜