Bence tamamen tercih meselesi. Ben düsünmuyorum yapmayi anne yani besik su an icin yeterli en erken 3 yasinda kullanabiliuorlar 3 sene esyalarinborda durmasna ne gerek var diye düsünyorum birde kim bilir o zamana neler cikacak daha yeni hos modeller olur kesin 😁 birazda tecrübeye göre ccuk büyüdükce oda yapilmali bnim fikrimce ama cok güzel oda yapanlarda var insan bi heveslenmiyor degil 😚 sizinde durumunuz uygunsa odaniz varsa illada istiyosaniz yaptirabilirsnz bence bi dezavantaji olacagini da sanmiyorum