Seyma16 Kizlar ya saclarim uzun benim kestirmek istiyorum ama yok bebegin omru kisa olir diyolar bana biraz tuhaf geldi saçla omuru bir tutulması sizce
AybarsMomy Seyma16 Mom9272 ya bende aynıyım biliyor musun birinden duydum aman saçma dedim ama kafamda da yer etti ne kaldı şurada diye diye bekliyorum doğurunca kestiricem😂
Misssimsek Mom9272 aynen bende oyle valla. Zaten 2 3 hafta kaldı bu zamana kadar bekledim artık.dogumu da beklerim 🙈
Naren1 Seyma16 batıl inaç canım saçlarım belimdeydi şimdi omzlarımda bile değil kestim Rabbim nasip etdiyse nefes verdiyse ne yaparsan yap 🥰 Rabbim tüm yavrularımızı korusun
Klnc Seyma16 banada öyle dediler baya da uzadı saçlarım ama fazla evhamlıyım kestiririm bu defa cidden bişey olursa vicdan yaparım diye kestirmedim zaten az kaldı doğumdan sonra kestiririm dedim🤷♀️
Marysa Seyma16 saçma.. neye inanırsan onu çekersin öyle düşünme.. ben pandemiden dolayı duştan sonra kendim kestim uçlardan 10 cm fln.. Mart ayında.. şimdi baya canlandı saçlarım daha güzel uzadı. Kendini nasıl iyi hissedeceksen öyle yap canım
Ezgiserc Marysa bende ilk yapmayayım dedim ama sonra düşündükçe çok saçma geldi ömrü veren sac mi yani dedim böyle şeylere inanmadigimi kendime.kanitlamak.icin kuaföre gidip.kestirdim
Naren1 Seyma16 sezeryan olanlarada sakat diyolar canım 😅 ben sezeryan olup yatalak kalan görmedim 🙃 birileri uydurmuş gidiyo sakız çiğneme geveşe olur vs vs