Dilarasavull44 Kızlar bebeğin boynuna kordon dolandığı için sezaryan olucam bi sıkıntı olurmu sizce varmı 37 hafta 3 günlük doğum yapan
Marysa Dilarasavull44 tatlım 33-35 te bile sezeryan olanlar var.. Vadesini dolduran bir sebeple geliyor işte. Sağ Salim al kucağına 🙏
meltemustafa Dilarasavull44 Maşallah kocaman olmuş annesi içini ferah tut 38 haftalıkken tamamlanıyomuş duyduğum kadarıyla ciğerlerinin gelişimi falanda sağlıklıca alırsın inşallah bebeğini kucağına 🤲
Aybukeb Dilarasavull44 hiçbir sıkıntı olmaz maksimum kuveze girer 2 3 gün sonra çıkar haftası güzel çünkü yada emme refleksi tam gelişmemiş olur bunlar ekstrem durumlar o haftalar için hiçbiri kordon dolanması kar riskli değil bence hep korkarak geçer günler Allah korusun
Alw Bebeğiniz artık zaten doğuma hazır haftalar içerisinde. Hiç sıkıntı olmadan saglıcakla bebeğinize kavusursunuz İnş. 🙏
Aybukeb Dilarasavull44 hiçbirşey olmaz Allahın iziyle korkmayın bebeğin gelişimi iyi ise hiçbir şey olmuyor arkadaşım 35+0 da doğurdu o bile girmedi kuveze
Melike3777 Dilarasavull44 canım hiç üzülme Allahın izniyle hiç bişey olmaz hep iyi şeyler düşün bende 19 gün önce 36 haftalık doğum yaptım gece suyum geldi ve şükürler olsun küvezede girmedi seninkide girmez inşallah dualarım seninle ve miniğinle canım benim🤲❤️
Esraugur2310 Dilarasavull44 36+4 de doğum yaptım küveze girmedi sağlık durumu cok iyiydi sorun yaşamadık 😊 icinizi ferah tutun bebeginizin haftasi gayet iyi :)
Merveee07 Dilarasavull44 bana doktorum 34 haftalıkken ciğer gelişimi filan tamamlanıyor dedi erken doğum riskim vardı ordan biliyirum korkma yani normal surectesin çoğu doğum zaten 38 olunca oluyor