Böyle post açacağım aklıma gelmezdi. Kızlar bu gün kontrolüm vardı 37+1. 3 kez nst ye girdim çünkü bebeğin hareketleri ve kalp ritmi düzgün değildi. Çatı muayenesi de oldum 1 cm açılmam varmış. Doktorum yarın sabah 7 de gel kendi haline bırakmayalım dedi. Kalp ritninde bozulmalar yani düşmeler olduğu için bir an önce doğumu başlatalım dedi. Acil Sezeryan denilecek kadar düşmüyormuş ama takip altında tutalım kontrol altında iken başlatalım doğumu dedi bende hak verdim. Suni sancı vermeyecekmis cok hafif bir şeyle başlayacakmiş bilmiyorm belki de fitil ama sormak aklıma gelmemiş. Aslında rahimde yumusama var zaten açılma da Başlamış 37 yi de doldurdu. Bir yandan endişeli bir yandan umutluyum yazdıklarımdan sizde duygularını anlayabilirsinz. Temmuzun ilk annelerinden olacağım inşallah ♥️