Sedaaa16 9 hafyalik hamileyim tansiyinum yuksek ve bas agrisi var ne yapmaliyim limon yedim soguk su koyuyorum baska ne yapabilriim
Cigdemveminik Sedaaa16 şuanlk dinlen ve yutabilrsen bir diş bütn sarımsak yut sor as da doktoruna mutlaka söylemelisn
eymenMomy_ Sedaaa16 benimde tansiyonum çok yükseliyor🙄💁♀️salatalığa limon sıkıyorum öyle yiyorum deneyebilirsin ise yarıyor
irva Sedaaa16 Doktoruna da mutlaka söyle bu durumu.Benim de bazen çıkıyor hemen kafamı yıkıyorum çok soğuk olmadan.Suya limon sıkıp uzanıyorum hemen düzeliyor.
Mine1973 Sedaaa16 canım bugün seninle aynı tansiyon değerlerine sahip Bi arkadaşımı acil sezaryene aldılar gebelik zehirlenmesi deyip te.. Bence ihmale gelmez Bi an önce doktora gitmelisin
Sedaaa16 irva soyledim dediki sicaga cikma yat ee zaten evdeyim ayri sinirlendim bende suyla yikadim soguk havlu koydum limon sıktım ictim kesmiyor delirecem
Sedaaa16 irva cok sukur dustu suan cok iyiyim tuzlu salata falan yedim ya dun ben bankaya gittim ondan oldu herla basima gunes gecti