Benim oğlumda da vardı detaylıda çıkmıştı doktorum önemli değil çoğu erkek bebekte görülebiliyor düzelebilecek bişey dedi daha sonra başka bir doktorada sordum oda aynısını söyledi, idrar birikmesiymiş bu yapamadıkları için büyük çıkıyormuş ultrasonda, doğumdan sonra ilk idrarda yada en kötü sünnetten sonra geçermiş