Merhaba arkadaşlar 👋
37+2 haftalık hamileyim doktor muayenesinde 3 cm açıklık olduğunu ve doğumu suni sancıyla başlatmak istedi benim hiç sancım yok o yüzden istemedim. Bu haftadaki 3 cm açıklık ne kadar sürede ilerler acaba 40. Haftayı bekler mi sizde buna benzer bir şey yaşayan var mı??