AybarsMomy Mom9272 öyle tabiki çok kilolu bebek sağlıklı demek değil büyük ihtimal zaten 3400 falan doğar seninki oda normal bence ☺️ benimki 36da 2900 dü yarın 39+1 kaç oldu bilmiyorum
Caglaaa14 Zeyneep95 gayet iyi bence de de benim 35 de 2200 kilo maalesef 🤦🏼♀️ Hiç kilo almamış doktorum yediklerine dikkat et 37 de tekrar bakalım dedi erken alırız belki dedi neden öyle dedi anlamadim moralim çok bozuldu
SekerMerve Zeyneep95 benim oğlan 34 te 2300 dü dr biraz az dedi ama normal gibi burda okuduklarıma göre