Elisss4016 Osmangazi Aritmi, Dr.Mutlu Kilciler e gidiyorum.Doğum 2500 tl, muayene 130 tl ve gayet memnunum tavsiye edebilirim gönül rahatlığıyla
Pamukkiz AybarsMomy ordaki doktorları genel olarak iyi diyolar . Amin canım hepimizinki saglıgıyla gelsin inşallah 🤲🏻
AybarsMomy Pamukkiz amin canım. Evet genelde memnun olanlar var bende çok memnunum doktorumdan son 7 günümüz artık bakalım ☺️
Pamukkiz AybarsMomy aa senin bitmiş ne güzel gecmez şimdi 7 gun ya ne mutlu rabbim kurtarsın bi avazda inşallah 🤲🏻😊 ben daha 26 haftalıgım 🤭
AybarsMomy Pamukkiz geçmiyor canım evet ☺️ amin sağolasın iniAllah🤲 sende zamanı geldiğinde sağlıcakla kavuş bebişine inşAllah🤲🥰
Sevlaydn Özel muaynanesıne gıdıyorum ümi plaza doktorum cenk bey Cenk aşkalli çok memnunum jimer yada pembemavi de doğum yapabılıyorum şartları daha konusamadık