MerveTarhanKzlrmak gurbetcmbl bende aynen ama senin baya erken başlamış 😣 33+2 deyim bende soğuk süt iyi geliyor üç dort yudum al beni rahatlatıyor
NeslihanPiaAbac gurbetcmbl elma,süt,soda iyi geldiği söylenen şeyler.Hiç biri iyi gelmezse dontorunuz ilaç verecektir.Bana elma çok iyi geliyor.
NurdanHakan gurbetcmbl soguk su soguk süt gaviscon şurup dolabınızdan bunları eksik etmeyin bi kere yanma olunca hep oluyor artık
Brc32 gurbetcmbl bende 23+3 haftalık hamileyim doktoruma mide yanmasını söledim dün kontrolüm vardı gaviscon verdi ve iyi geldi sizde doktorunuza danışıp alabilirsiniz
gurbetcmbl MerveTarhanKzlrmak canm bende normalde gastrit wardi zaten. Şimdiden başlaması normal midem çok hassas eskiye göre
oykukizinannesi Benim de cok var gaviscon içebilirsiniz doktor hiç birşey olmadığını rahatca kullanabilecegimi söyledi reflu olduğu için sade soda gaz yapıyor
gurbetcmbl NurdanHakan surup doktor a soylym de öyle. Midem de gastrit war zaten hassas olduğu için dikkat etmem lazm çok sağolun
oykukizinannesi gurbetcmbl eğer hazır olanlarla doktor önermiyor limonlu sodayı şeker oranı yüksek olduğu için digeride fayda etmedi benimde 20 haftada basla di şimdi 37 oldum sadece gaviscon iyi geldi ama doktorunuza danismak tabi en iyisi 😊
NurdanHakan gurbetcmbl bendede var gastrit baska hiçbi ilacı önermedi he bide renni harici yasak ama soguk süt soguk su bunlar hafifletir