tugbats Devlet hastanesi berbat ya 34 haftalık hamileyim geçen gün devlete kontrole gideyim dedim diyorum kaç kg bana söylemeye tenezzül etmiyor haftasıyla uyumlu diyor ultrason ekranını göstermiyor berbattı gerçekten
Elfmstfa13 tugbats Aynen devlet hastaneleri çok kötü bi yerde duydum devlettekiler 20. Haftadan sonra söylüyorlarmış ozamana kadar oyalıyorlarmış yokmuş diye sebebi ise bazı insanların kız olur diye aldırması işte doğuda öyle yapıyorlarmış ya bilmiyorum işte
tugbats Elfmstfa13 evet öyle gerçekten bana da 20lerde söylemişti ama ben özelde 14 15te öğrendim 14 15te devlet söylemiyor ve berbatlar bu konuda
Elfmstfa13 Denizkaplan bilmiyorum canım bana söylemediler maalesef gelişimi çok iyi dedi ama burda makinemiz yok dedi