Asli3461 Yüzüstü yatmayı aşırı seven biri olarak uykuya dalmaya çalışırken çok zorlanıyorum. Sizde bacağınızın arasına yastık falan sıkıştırma ihtiyacı hissediyor musunuz? Niye bilmiyorum daha rahat uyuyorum yastıkla 😄
Susam34 Asli3461 aynı durumdayım 🙈 hamilelikten önce hep yüz üstü yatardım . Şimdi 26 haftalığım hep yastığı bacağımın arasına koyarak öncelikle sola yatarak uyumaya çalışıyorum yorulunca sağa dönüyorum doktorum artık sırt üstü yatma dedi en büyük sorun uyku bence hamilelikte
Esma98 Asli3461 ben de yastıkla uyuyorum artık. Genelde de soluma yatmaya çalıştığım İçin bazen uyandığım da sol tarafımı hissetmiyorum 😃
Asli3461 Susam34 fazla seçenek kalmıyor zaten dön sağa dön sola arada kalk lavobaya 😄 cidden bunaltıyor insanı