Mujdeicel Arkadaşlar doktorunuzdan sağ tarafınıza yatmayın diye bir uyarı ve ya öneri aldınız mı ? İnternette bir araştırma okudum ve sağa yatmanın tehlikeli olduğunu gördüm doktoruma henüz soramadım sizin bir bilginiz varsa paylaşır mısınız ?
cemileanlar Mujdeicel 27 haftalik hamileyim ben de aynı sorundan muzdarip im ya sağ tarafa ya sirt üstü yatıyorum 😞😒
NeslihanPiaAbac Mujdeicel en iyisi sola yatmak ama zaman ilerledikçe ağrıdığı için bir sağa bir sola dönüp duruyor insan.En tehlikeli onlan yüzüstü ve sırtüstü yatmak.
EsraElms Normalde sağa ve sola yatmak serbest sırt üstü ve yüz üstü yasak benim sağ bobregimde büyüme olduğu için sağa yatma bebek baskı yapmasin dedi doktorum
cemileanlar Mujdeicel gece bi bkym sirt üstü yatmışim düzeliyorm sabah bakıyorum bidaha sırtüstü felç geçirmiş gibi uyusmus oluyorum
oykukizinannesi ben 37 haftalık hamileyim ve genelde sağ yatabiliyorum doktoruma sorduğumda rahat ettigin gibi yat o sana kalmış dedi 😊
Mujdeicel cemileanlar sırtının arkasına yastık koyarsan önlemiş olursun doktor söylemişti sen de dene istersen
BamBi Kizlar ben yatiyorum sirt usttu zarari nedirki doktorum hic bise demedi belki detaylari haftaya randevumda soyler🤔
Mujdeicel BamBi canım rahim bebeğe baskı yapıyormuş ve tehlikeli bir durummuş o yüzden kesinlikle sırt üstü ve yüz üstü yatmayın diyor doktorlar biz de genelde sağ ve sol yatıyoruz alışmak zor oldu ama alıştım
BamBi Mujdeicel yuzustu saten hamile oldugumu ogrendikden sora yatmadim da sirt ustu iyi gelir diye cogunluk ole yattim bak simdi korktum😣 bise olmasin can icimeee. Peki yorulunca sirt ustu uzanip ayaklarimi uzatiom odami tehlikeli?
KubraatMacit Normalde kan akışı için sola yatmak lazım ama ben hiç sola yatamıyorum hemen sancı giriyor kasığıma sağa yatıyorum rahat ediyorum ama sabaha kadar aynı tarafa yatınca uyuşuyor bacağım uyandığımda hep sırt üstüyüm 🤦🏻♀️
Obsesifk Sırtüstü-yüzüstü yatmak belli bir haftaya kadar sorun olmuyor diye biliyorum hatta uygulamadada yazmıştı bunda mu diğerinde mi hatırlamıyorum artık sırt üstü yatmamalısınız diye belli bir haftadan sonra yani büyük ihtimal 20lerden sonra
Mujdeicel BamBi canım yorulduğun zaman çok uzun olmamak şartıyla sırt üstü yatabilirsin ama dediğim gibi kısa bir süre sadece.