Derya1233 kesinlikle canım yaptırman lazım. Ben 21. Hafta yaptırdım önemsiz bişey değil verdiğin paraya değiyor. Bebeği detaylı inceliyorlar böbreklerini kalp kapaklarını beyini safra kesesini midesi tüm organlarını tek tek inceliyor doktor. Sadece bebek değil anneden bebeğe giden damarları kordonu. Bunlar çok önemli benim mesela kordonda sorun gördü doktor. Çok önemli değilmiş ama takip edilmesi gerekiyormuş. Herkesfe 3 arter varken bende 2 adetmiş Ve son aylar ciddi takip edilecekmiş. Yani bunlar hep eskiden bilmediğimiz önemsenmeyen şeyler. Bu yüzden eaki zamanlarda doğumda bebek kayıpları öncesinde kayıplar çok oluyormuş. Benim 13 yıl önce böyle şeyleri bilmediğim için doktorda söylemediği için yapılmadı belkide yoktu ama elinizde fırsat varken yaptırın en azından tedbir açısından çok önemli