Hvildan 5 Aylık gebeyim 3-4 saattir Karın ağrım çok şiddetli aynı durumu yaşayan olduğu lütfen yardımcı olur musunuz ???
kustuyu95 Hvildan geçenlerde bende de oldu aynı şey biraz dinlenince geçti umarım sizinkide gecer onemli bişey degildir drdan gelince yazın ne olduğunu
Mmutluluk8 Hvildan öncelikle geçmiş olsun,inşallah önemli bir durum yoktur.Ama benimde 5.ayımda göbeğimin etrafı çok ağrıyordu,,rahim yukarı çıktığı ve bebekte büyümeye başladığı içinmiş.İnşallah seninde öyledir..🍀🍀🍀
Gizem424242 Hvildan bnde 5 aylik gebeyim ayni durumu bnde yasiyorum sol kasigim agriyor ama henuz doktora gitmedim normaldir diye dusundum randevum 9 gun sonra bakalim ne diycek doktor
sebato Hvildan acaba üşütmüş yada yediğiniz bişey dokunmuş olabilirmi ama yinede doktorunuzu ısrarla arayın
Hvildan Bu kadar saat bu şiddetle ağrıması normal değil doktoruma ulaşılmıyor başka bir doktora gidiyorum inşallah birşeyim yoktur teşekkür ederim sizlerede
Hvildan Allah’a şükürler olsun bebek çok iyi çok sağlıklı Artık bebek büyüyor ve karnımda genişlediği için böle bir ağrı çekmem normalmiş tabi bu kadar uzun sürmeside bilmeden ters bir harekette yapmış olabilirim yazılarınız için çok teşekkür ederim 🥰🙏