Nazli2727 canım bende ilk gebeligimi 22 de kaybettim idrar yolu enfeksiyonu sebeb oldu dediler serklaj yapalım ikinci gebelikte dediler doktorumu değiştirdim çok güzel bir takip ile doktorum serklaj bile yapmadı ama önlem amaçlı progestan kullandım şimdi 34 haftadayim çok şükür önce Allah sonra doktorun ama pozitif ol ilk yaşadığını unut en önemlisi bu sağlıkla evlat sahibi olman dileğimle 💓