hulyagks
Banada 4,5 kg diye tahminde bulunup suni sancı verdiler hiç açılmam sancım yoktu ve 30 saat sancı sonrası sezeryana döndük ve oğlum 3,8kg doğdu. Bence sancınız açılmanız yoksa bekleyin biraz daha kabul etmeyin suni sancıyı. Genelde açılma sancı olmadan suni sancı alanların çoğu sezeryan ile sonuçlanıyor🙇🏼♀️