Kızlar adetimin 3. Gününden itibaren femara kullandım bir hafta boyunca. Sağ tarafta gelişen yumurtam içinde ovitrelle çatlatma iğnesi yapıldı. 15 gün sonra tekrar gel yarından itibaren gün aşırı ilişki olsun dedi. Daha önce kullanıp olumlu sonuç alan oldu mu? Bu arada coraspin , duphaston ve estrofem diye de üç ilaç verdi. Daha önce kullananlar yazabilir mi olumlu sonuç aldınız mı ?