Kızlar merhaba ben mart ayında kürtaj oldum ve ozamandan beri korunuyorum nisan ve mayıs ayında hic gecikmeden adet oldum ama bu ay yok 35 gün oldu 29-30 günde bir adet olurum gecikmez şimdi gelen giden yok adet olmadan bir iki gün önce adet olcak gibi ağrılarım oldu adet olacağım günde oldu ama gelmedi bisey ara ara bazen karnım da ağrı oluyo geciyo bide bu ay bir kere prezervatif patlak cıktı oda şuan beni kuşkulandırıyo ama okadar zaman isteyip bekleyip olmadi simdi sadece bir keredemi olucak diye düşünüyorum ara da olan karın ağrısı dışında bazen baş ve bel ağrım oluyo gazım çok var bazende burnuma biseyler kokuyo ama adet döneminde de oluyo bunlar programa göre 6 gün geçmiş korkuyorum şuan bir yandan olsun isterim ama hala korkularım var önceki kayıplardan test yapmaya korkar oldum hic böyle gecikip sonrasinda olan var mi hic adet olucak gibi bi huzursuzluğum şişliğim falanda yok tuhaf bir durum yaşıyorum uzun oldu kusura bakmayın