Hanımlar merhaba nasipse 15 agustos dogum travel sistem pusetyle bebek arabası düşünürken bastonluyla aklımı krıstırdılar bastonlu daha hafif seyehatlerde daha kullanıslı hemde daha uzun süre kullanımı acısından. Öncelikle sizler ne önerirsiniz kullananlar var mı ben smdi agustosta olcak dogum ilk bkaç ay pusetle arabaya arabadan eve dye düşünerekten arabayı erteledm seneye yaza dogru alrm bastonlu alrm dedm dün puset aldk ordaki çalışan travelle aklımı karıstırdı bastonluda cift yön yok cocuk sizi göremez flan vs vs önerilerinizi alaym hanımlar teşekkürler