Neslihangrbz Ben 19+3 sırtım çok ağrıyor yastık koyuyorum sırtıma destek olarak ve inaninki iyi geliyor ama yine de akşam olunca ağrım başlıyor 😞
Ozdmrkbraa Neslihangrbz bende aynı dertten muzdaripim kuzum 13+6 dayım doktor magnezyum önerdi onu iç dedi içiyorum ama gece çok rahatsız oluyorum
Neslihangrbz Ozdmrkbraa aynen bnde aşı ya gittim sağlık ocağına hemşire dedi magnezyum tüket sütü yoğurdu eksit etme dedi
Ozdmrkbraa Neslihangrbz her gün süt içmeye de çalışırım da işte ağrıyası var ki ağrıyor magnezyum içtiğim halde yine ağrım oluyor 😒