Azemiram Merhaba arkadaşlar. Ekim de doğum yapacak annişler kan uyuşmazlığı iğnesini kaçıncı hafta da yapacaksınız?
Deletedmom253 Benim aralık/ocak ama hiç bir fikrim yok bu konuda kanama olursa gel ya da doğumda yaparız dendi daha öncesinden kendi kararımızla yaptırılıyor mu
Azemiram Deletedmom253 ben bi düşük yaptım kürtajdan sonra koruyucu iğne yaptı yani kan uyuşmazlığı diğer gebeliği korumak için doktorum 1 ay sonra gel dedi 27 haftalıkken yani 6 bitiyor 7 bin başında yapılıyor öyle biliyorum