glshr 33+2 günlük ikizlerime hamileyim karnımın altında dinlenince geçen yorulunca şişlik gibi bişey oluyo öden gibide dokununca iner gibi oluyo böle bişey yaşayan barmı karında ödem olur mu
Momnurse glshr Ben yaşamadım duymadım da ayrıyetten çok duyulan birşey normal olmuş olsa bile mutlaka doktoruna danışman lazım canım buraya değil biz doktor değiliz