Homozigotmutant Şaka gibi gelmesin çok arada rahim kısmına yakın sanki bişey pıt diye atıyor hep değil ama . Bebek hareketi mi ❤😊 İlk hamileliğim ayrıca
HazelBaskal Homozigotmutant evet bebek demek isterdim ama cok erken daha canim 17 18 den once hissedemezsin malesef🙄
OmerAzizeSrc Homozigotmutant canım benim yengem de 10 haftalıkken bebeğin hareketlerini hissediyordu sen neye inanıyorsan ona inanmaya devam et burdakilre sorarsan çocuk tekme atsa bağırsak hateketi dicek 7 haftada karnına dokunarak kalp atışını hisseden var senin hissettiğin tabikide bebeğin allahım sağlıkla kucağına almayı nasip etsin 🙏🏻🙏🏻
pamuksekerinannesi Homozigotmutant Yok kız o bağırsak hareketleri.. Benim 20.haftaya giriyoruz yeni yeni hissetmeye başladım.. Benimde ilk hamileliğim bende o haftalarda acaba nedir diye düşünüyordum ama bağırsak hareketleriymiş daha bit kadar 😌
BeyzaBetl Canm ben kalp atışlarını hissediyorum elimi koyduğumda ama hiç kıourdadını hissetmedim 🤨 ama 11haftalık atkadaşım ultraslnda bebek çok hareketli ama hiç hissetmiyor
Haticeyildiz O hissettikleriniz ne bebek hareketi ne kalp atisi bagirsak hareketlerini ve atar damar hareketlerini hissediyosunuz en erken 17 18 haftalarda hissedersiniz daha cok erken
BeyzaBetl Homozigotmutant böle elimin altında pıt pıt atıyor canm ❤ Bu his çok tarif edilemez bi duygu 🤗
-silinmis110- erkekte olsa ilk gebelıkte bu haftada hissedemez kesin bagırsak hareketlerıdır benim ikinci gebelıgım üstelik erkek ben bile 13. haftada ancak hıssedebıldım
ygmr -silinmis110- evet bende.13 haftamdayim daha hic bisy hissrtmedim.bazen derler ya erkek erken hissettirir diye
HazelBaskal OmerAzizeSrc yahu 10 haftada o bebegin kaslari senn hissedecegin kadar guclu degil imkansiz hissetmesi.birde kalp atisini hissediyormus bak sen😀kendi bagirsak hareketlerini bebek saniyorlar.biz de isteriz hissetsin ama erken sabretmesi lazim😂