Simgeakkurt Kızlar çok az kaldı heycan dorukta 7 temmuzda spinal sezeryan olucam nasipse ikinci bebeğim geliyor. Hemde kendi doğum günümde gelicek. Sizler ne durumdasınız???
Prenses001 Simgeakkurt normal doğum ama kendimi 7sine kitledim 😅 totem yaptım 7sinde gelsin diye 😅 şu an 38+3 üz