Bade94_1 Arkadaşlar değerim 1.20 çıktı dün Kan testi yaptırdım ilk defa adetim 5 gün gecikti benim bildiğim negatif oluyor bı arkadaşımda aynısını yaşadım 2-3 kat yükseldi sonradan benim dedi aklım karıştı 🙄
busratunk5 Bade94_1 adetime 4 gün vardı benimde 1.20 çıktı şimdi 3 gün geçti adetim ama baktırmadım tekrar eger adet olmazsam ki olacam gibi hissediyorum da olmazsam kanıma baltırınca eger yükselirse sana yazarım canım kesin
Deletedmom253 Bade94_1 1.20 olarak konuşursak hayır değil. Benim 7.16ydı çok düşük dediler ve cidden değildim o zamanlarda