Mervyksl Merhaba hanımlar 5.haftamdayim ayağa kalkınca karın alt bölgem.agriyo bıçak saplanie gibi. Hep karın ağrım var. Normal mi sizce ? Günlerdir böyle geçmedi gitti kafam çok karışık
Eliftmzkrkmz Mervyksl bende çektim 20. Haftama kdar. Yerimden kalkamıyodm tam kalkcam sanki bıçak saplanıyodu. Kitleniyodm. Doktora gidiyodm bebek iyi oluyodu. Yine düşüğe karşı kalçadan iğne yaptırıyodu. Bide magnezyum veriyolar ağrılar için. Gidin onu verebilir.
Eliftmzkrkmz Mervyksl birde bebek kızsa kasık ağrısı çok yapar diyolardı gerçkten kızım oluyo heralde ondan çok çektim😂
Duyguscuk Mervyksl O haftalarda benim de olurdu, ani kalkarsam, fazla ayakta durursam falan. Bir iş yaparken bile elli kere oturuyordum. Kanama yoksa telaş etmeyin. 8. Haftamda sonra falan azalmaya baslamisti.
Mervyksl Eliftmzkrkmz benim çok aşırı olmuyo ama anlık oluyo bir de karnimin alt kısmı çok fazla şişlik var daha 5 hafta olmasına rağmen çok tuhaf geliyo bu kadar sis olmask
Duyguscuk Mervyksl Şu an sata göre 12+1, ultrasona göre 10+6. Henüz ogrenmedim. 16. Haftada gidicem o zaman inşallah.