Hanımlar testi yaptırdım ense kalınlığı NT 0.6 çıktı Crl ölçümü. 54.8 görünüyor sonuçları hafta sonu gidicem göstermeye fakat doktorum birsürü imzalanması gereken belgeler verdi herhangi bir problemde müdahale için falan yazıyor sonra ikili tarama üçlü tarama gibi şeyler sizce bi problem mi var :(