Bende bugün gittim kontrolum vardi bebişim ağırlığı 600grm herşey yolunda bebiste 25haftaligim hemde şeker için kan verdim banada 50mgl yaptılar evet gazoz gibi ilk bı kan aldılar sonra içecekten sonra aldılar yarın öglen cikicak sonuçlar ama ben sabah kahvalti yaptım kacta yaptin dediler kahvaltının üstündende 3saat geçmişti bende 8kilo almışım yaa