Ikinciye isim ariyoruz
Kereminannesiiii erdem de olabilir keremle uyumlu
Kereminannesiiii bence kerem ve burak uyumluu ❣ omer asafdan artik öğğğh geldii
Ömer asaf çok güzel bende oğlan olsaydı o ismi dusunuyordum
Burak
İkinci oğluna devlet ismini koyarsan adaletsizlik olmaz mı🤦♀️ Bence Burak 🥰
Ömer