Gamzebydmr Kızlar beni bilenler biliyor burada geçen ay çok kötü günler geçirdim bende her şeyi kafamdan sildim çocuk olayını sildim 1 ay kafamı rahat bıraktım ve adetime 2 veya 3 gün var Bu ay hiç dikkat etmedim ve biraz önce test yaptım https://i.imgyukle.com/2020/06/30/C3HDVn.
Akty0753 Gamzebydmr bnimde böyle cıkmisti canım suan 6 aylik olduk hayırli olsun daha çok kücük biraz silik cikmis hemen kan testi yaptir degerine baktir😊
Rumene Gamzebydmr canım benımkıde oyleydı cok yenı oldugu ıcın sılık hamilesin hayırlı olsun hemen kan testı yaptır emin ol
rabiass Gamzebydmr gebesin canım tebrikler. Bnmde adetime 5 gün vardı böyle çıktı şu aan 10+1 iz sağlıcakla al kucağına 😍
Boncukk-5 Bende de böyle çıkmıştı 4 gün gecikmişti az daha bekleyince iyice belirginleşmişti hayırlı olsun
zynb_ozkn Boncukk-5 benim adetim 7 gün geçmişti daha az bir çizgi çıkmıştı ama kanda çok az çıktı çünkü yeni olmuştu doktor öyle demişti