Aybarsnannesi Kızlar benim oğlum hep ntsde uyuyo zorla uyandırıp biraz hareket ettirip uyuyo yine eve gelincede hareketleniyo sizdede oluyo mu önemli olan kalp atışı mı yoksa hareketimi
Vijdan Aybarsnannesi hareketli olmasi uyanık olması gerekiyor asla ac gitmeyin hatta meyve suyu çikolata yiyin yürüyün biraz öyle girin nst ye
Eliftmzkrkmz Aybarsnannesi benimkide evde sürekli hareketli nst’de duruyo doktor beğenmiyo çikolata yiyorm meyvesuyu içiyorm bidaha giriyorm bu sefer kendine geliyo beğeniyo doktor 😂
aysehifa4 Aybarsnannesi bendede öyle oluyo canım çikolata yiyip tekrar gel diyo ebeler sonra biraz daha kendine gelmiş oluyo 😊
Deletedmom262 Aybarsnannesi tok olacaksiniz ac karnina cikolata ise yaramiyor. Bi şeyler atistirin cikolata yiyin ustune ve 1 lt su icin. Sonra bebis içerde oo eller havayaa kopkopkop seklinde hareketli oluyor 😁
Aybarsnannesi Vijdan canım ben bilmiyodum girmeden çikolata yedim ama yarım saat önceden yemem gerekiyormuş öğrenmiş oldum 😅
Aybarsnannesi aysehifa4 benim karnıma bastırdı uyandırdı canım beklemedi çikolatayı daha yeni yemiştim sonlara doğru hareketlendi
Vijdan Aybarsnannesi olsun cnm ilk gebelikse normal bilmemen benim 3.bebek Nst çeken hemşireler uyariyor bir sonrakine ac gelmeyin hareket edin öyle gelin diye onlar soruyor sorunlu olunca nst yemek yedin mi haftan ne falan diye hemde devlet hastanesinde
TheMom Aybarsnannesi gitmeden en az 1 saat oncesinde tok olun ve tatli seyler yiyip icin. Ayrica nst cekilirken de sola donmeye calisin, bebis hareketlenir :)
Aybukeb Aybarsnannesi benim bir kere uyurken denk geldi ne kadar sarstı hemşire bebeğimi çok üzüldüm resmen zorla uyandırdı karnımı sağ sola sallaya sallaya çok üzülmüştüm