Evet bende çok araştırdım genellikle anne nasılsa sende de öyle şekilde oluyormuş şuan lierac kullanıyorum 3 ayımdan itibaren düzenli bir şekilde sabah akşam kullanıyorum bu bitince Claris e devam edicem o biraz pahalı ama lierac de iyi her ne kadar genetik dense de biz elimizden geleni yapalım:)