semabolme64 ben sezeryan tercih edecegim normalde akışa bırakacaktım tercihi fakat ev cok kalabalık olacagi icin ne evde sancı yasayabilirim ne rahat edebilirim bu surecte hastaneye gidipte saatlerce durmakta istemiyorum ki ister istemez hastane odasida sirayla izin verseler bile insan sirkülasyonu olacak yinede ,asirida stres olmamak adına szeryana karar verdim. Kısacası ruh sagligim ve kotü bir travma yasamamak icin😂